Vrácení zboží

Jak postupovat, když ti zakoupené zboží nevyhovuje a chceš ho vrátit?

Registrovaní uživatelé mají nárok na prodloužené vrácení zboží po dobu 60 dnů - platí jak na zboží objednané na e-shopu, tak na zboží zakoupené v kamenných prodejnách. Zboží zakoupené v kamenné prodejně není možné zaslat k vrácení přímo do skladu. Je nutné ho vrátit opět v kamenné prodejně. Neregistrovaní zákazníci mohou zboží zakoupené na e-shopu vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží zakoupené ve značkových prodejnách celio nemohou neregistrovaní zákazníci vrátit, nabízíme však výměnu. Více informací o vracení i výměnách zboží v prodejnách celio najdeš na tomto odkazu.

O průběhu vrácení zboží z e-shopových objednávek tě budeme informovat e-mailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdeš v našich obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na tvůj bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Výměny zboží objednaného na našem e-shopu neděláme.


Jak probíhá vrácení objednávek z e-shopu:

Vrácení objednávky provedeš jednoduše pomocí online vratkového formuláře. Přihlas se do svého účtu nebo zadej číslo objednávky a e-mail. Poté vyber položky, které chceš vrátit. Nemusíš už nic tisknout a balíček vrátíš jednou z níže uvedených možností.

Možnosti vrácení zboží:

Vrácení na prodejně

Zboží dones na prodejnu celio ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce. Po ruce měj připravenou fakturu nebo číslo objednávky (nemusíš tisknout). Na prodejně ti personál vydá potvrzení o vrácení zboží.

Vrácení přes Zásilkovnu

Vrácení přes Zásilkovnu

Zboží, které chceš vrátit, zabal jako balík. Zašli ho zpět ideálně v originálním obalu a se všemi etiketami od výrobce. Do balíku, prosím, přilož štítek, který jsme ti se zásilkou poslali. Pokud jsi ho omylem vyhodil, nebo ho nemůžeš najít, vlož do balíku papír s číslem objednávky. Vrácené zboží dobře zabal, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Vrácení zboží zdarma mohou využít pouze registrovaní zákazníci. Vyber si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řekni kód, který najdeš na své faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uvedený pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou členy klubu celio+). Předáš balíček a dostaneš potvrzení o jeho přijetí. Za pár dní ti od nás přijde e-mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu a vracíme ti peníze zpět.

Vrácení poštou

Vrácení poštou

Pokud ti nevyhovuje vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu, můžeš nám samozřejmě poslat zboží i poštou. V tomto případě však nebude poštovné zpětně propláceno.

Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík. Zboží zašlete zpět ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce. Do balíku, prosím, přilož štítek, který jsme ti se zásilkou poslali. Pokud jsi ho omylem vyhodil, nebo ho nemůžeš najít, vlož do balíku papír s číslem objednávky. Vrácené zboží dobře zabal, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zásilku neposílej na dobírku.

Zboží odešli doporučeně na adresu:

VRATKA
celiostore.cz
P3 Park, Osvobození 535
Stochov, 273 03

Jakmile přijmeme zboží na náš sklad, peníze vrátíme do 14 dnů na tvůj bankovní účet.