FAQ
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží prosím odešli do 14 dní od doby doručení objednávky. Registrovaní členové na CELIOstore.cz mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Více informací najdeš v našich Obchodních podmínkách.
Kam můžu vrátit zboží?
Přihlas se do svého účtu nebo zadejte číslo objednávky a e-mail zde. Zboží přines na prodejnu celio, nebo nám ho pošli na náš centrální sklad: VRATKA - celiostore.cz, U Sanitasu 2246 Říčany, 251 01 (zboží neposílej na dobírku). Registrovaní zákazníci na celiostore.cz (členové klubu celio+) mají možnost vrácení zboží zdarma skrze Zásilkovnu. Vyber si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na tomto odkazu. Na přepážce řekni kód, který najdeš na své faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uveden pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou registrovanými členy celio+). Více k postupu vrácení najdeš na této stránce.
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží. Budeme rádi, když si zboží objednáš v nové objednávce.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jakmile zboží obdržíme, vždy se snažíme o co nejrychlejší vrácení peněz, nejpozději však do 14 dní.
Jak rychle odesíláte objednávku?
Veškeré zboží máme skladem a odesíláme ho obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách celio, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?
Objednané zboží si při osobním odběru na prodejně zkoušet nemusíš, ale můžeš. Zboží je však nutné uhradit při dokončení online objednávky předem. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a odnést si jen to, co ti bude sedět. Zbytek objednávky na místě vrátíš.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvol GoPay Rychlý bankovní převod. Více informací o platbách najdeš zde.
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
Po provedení nákupu obdržíš e-mail s potvrzením objednávky.
Můžu za zboží zaplatit až po vyzkoušení?
Zboží je potřeba uhradit při objednání předem. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a odnést si jen to, co ti bude sedět. Zbytek objednávky na místě vrátíš.