Online vrácení nebo reklamace
Jak probíhá vrácení / reklamace?
Registrovaní zákazníci: Přihlas se do svého zákaznického účtu a vyber, který produkt chceš vrátit nebo reklamovat. Vrácení přes Zásilkovnu máš ZDARMA.
Neregistrovaní zákazníci: Zadej číslo objednávky a e-mail. Vyhledej objednávku a vyber, který produkt chceš vrátit nebo reklamovat.
Zboží také můžeš donést do jakékoliv naší prodejny, nebo poslat na svoje náklady (s výjimkou využití Zásilkovny pro registrované zákazníky) přes libovolného dopravce do našeho skladu. Do balíku, prosím, přilož štítek, který jsme ti se zásilkou poslali. Pokud jsi ho omylem vyhodil, nebo ho nemůžeš najít, vlož do balíku papír s číslem objednávky.
Adresa:
VRATKA nebo REKLAMACE
CELIOstore.cz,
P3 Park, Osvobození 535,
Stochov, 273 03
Vrácení zboží: Peníze za vrácené zboží ti pošleme do 14 dnů od přijetí zásilky v našem skladu.
Reklamace: Vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší zpracování.