Online vrácení nebo reklamace
Jak probíhá vrácení / reklamace?
Registrovaní zákazníci: Přihlas se do svého zákaznického účtu a vyber, který produkt chceš vrátit nebo reklamovat. Vrácení přes Zásilkovnu máš ZDARMA.
Neregistrovaní zákazníci: Zadej číslo objednávky a e-mail. Vyhledej objednávku a vyber, který produkt chceš vrátit nebo reklamovat.
Zboží také můžeš donést do jakékoliv naší prodejny, nebo poslat (na svoje náklady) přes libovolného dopravce do našeho skladu. Zásilku viditelně označ číslem objednávky.
Adresa:
celiostore.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 251 01
Vrácení zboží: Peníze za vrácené zboží ti pošleme do 14 dnů od přijetí zásilky v našem skladu.
Reklamace: Vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší zpracování.