Vracení a výměna zboží

Jak postupovat, když ti zboží zakoupené zboží nevyhovuje a chceš ho vrátit?

Registrovaní uživatelé mají nárok na prodloužené vrácení zboží po dobu 60 dnů - platí jak na zboží objednané na e-shopu, tak na zboží zakoupené v kamenných prodejnách. Zboží zakoupené v kamenné prodejně není možné zaslat k vrácení přímo do skladu. Je nutné ho vrátit opět v kamenné prodejně. Neregistrovaní zákazníci mohou zboží zakoupené na e-shopu vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží zakoupené ve značkových prodejnách celio nemohou neregistrovaní zákazníci vrátit, nabízíme však výměnu. Více informací o vracení i výměnách zboží v prodejnách celio najdeš na tomto odkazu.

O průběhu vrácení zboží z e-shopových objednávek tě budeme informovat e-mailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdeš v našich obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na tvůj bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Výměny zboží objednaného na našem e-shopu neděláme.


Jak probíhá vrácení objednávek z e-shopu:

Vrácení objednávky provedeš jednoduše pomocí online vratkového formuláře. Přihlas se do svého účtu nebo zadej číslo objednávky a e-mail. Poté vyber položky, které chceš vrátit. Nemusíš už nic tisknout a balíček vrátíš jednou z níže uvedených možností.

Možnosti vrácení zboží:

 

a) vrácení na prodejně

Zboží dones na prodejnu celio ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce. Po ruce měj připravenou fakturu nebo číslo objednávky (nemusíš tisknout). Na prodejně ti personál vydá potvrzení o vrácení zboží.

b) vrácení přes Zásilkovnu

Zboží, které chceš vrátit, zabal jako balík. Zašli ho zpět ideálně v originálním obalu a se všemi etiketami od výrobce. Do balíku, prosím, přilož štítek, který jsme ti se zásilkou poslali. Pokud jsi ho omylem vyhodil, nebo ho nemůžeš najít, vlož do balíku papír s číslem objednávky. Vrácené zboží dobře zabal, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Vrácení zboží zdarma mohou využít pouze registrovaní zákazníci. Vyber si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řekni kód, který najdeš na své faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uvedený pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou členy klubu celio+). Předáš balíček a dostaneš potvrzení o jeho přijetí. Za pár dní ti od nás přijde e-mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu a vracíme ti peníze zpět.

c) vrácení poštou

Pokud ti nevyhovuje vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu, můžeš nám samozřejmě poslat zboží i poštou. V tomto případě však nebude poštovné zpětně propláceno.

Zboží, které chceš vrátit, zabal jako balík a zašli ho zpět ideálně v originálním obalu a se všemi etiketami od výrobce. Do balíku, prosím, přilož štítek, který jsme ti se zásilkou poslali. Pokud jsi ho omylem vyhodil, nebo ho nemůžeš najít, vlož do balíku papír s číslem objednávky. Vrácené zboží zabal dobře, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zásilku neposílej na dobírku.

Zboží odešli doporučeně na adresu:

VRATKA
celiostore.cz,
P3 Park, Osvobození 535,
Stochov, 273 03

Jakmile přijmeme zboží na náš sklad, peníze vrátíme do 14 dnů na tvůj bankovní účet.