Doprava a platba

Doprava

O přijetí tvé objednávky tě budeme informovat e-mailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro tebe zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání tě o expedici zboží budeme informovat e-mailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžeš očekávat doručení balíku během 2-5 pracovních dnů.

Ceny a způsoby doručení

Svoji objednávku si můžeš nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžeš zvolit osobní odběr na partnerském odběrném místě v síti Zásilkovna nebo přepravní službu PPL.

Dopravu a vrácení mají členové našeho klubu celio+ zdarma, pro ostatní je služba zpoplatněna. Zaregistrovat se můžeš během několika minut pohodlně tady. Doručení na naše prodejny máš vždy zdarma.

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžeš nechat doručit na více než 9000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.

  • Doručení na výdejní místo proběhne do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Objednávku můžeš sledovat online.
  • Po doručení objednávky na odběrné místo budeš informován SMS a e-mailem, od této chvíle máš 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžeš vyzvednout díky heslu obsaženém v informační SMS a e-mailu.
  • Cena služby Zásilkovna je 89 Kč (pro registrované zákazníky je doprava zdarma).

 

Expresní dopravní služba a výdejní místa PPL

  • Doručení na výdejní místo proběhne do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Balík na adresu ti PPL doručí do 3 pracovních dní od expedování zásilky.
  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel tě bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s tebou domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jsi už neuhradil zboží on-line pomocí své platební karty)
  • V případě dobírky můžeš uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou je jen pro dodání na území České republiky).
  • Cestu zásilky lze sledovat na webové stránce dopravce, kde také najdeš seznam výdejních míst.
  • Cena osobního odběru ve výdejních místech sítě PPL je 79 Kč, cena kurýrní služby PPL je 89 Kč (pro registrované zákazníky je doprava zdarma).

 

Expresní dopravní služba DPD

  • Odeslání balíku proběhne do 2 pracovních dní od zaplacení objednávky, jeho doručení pak do 3 pracovních dnů od expedování objednávky.
  • DPD doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel tě bude nejpozději v den doručení kontaktovat e-mailem.
  • V případě platby dobírkou, měj prosím hotovost připravenou přesně.
  • Cestu zásilky lze sledovat na webové stránce dopravce.
  • Cena kurýrní služby DPD je 99 Kč (pro registrované zákazníky je doprava zdarma).

 

Osobní odběr na prodejně

  • Objednávku je možné objednat na jednu z našich poboček.
  • O doručení objednávky na odběrné místo budeš informován e-mailem.
  • Objednávka bude na prodejně uložena po dobu 5 dní.
  • Cena osobního odběru na prodejnách celio je 29 Kč (pro registrované zákazníky je osobní odběr zdarma).

 

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel.


Platba

Svoji objednávku můžeš uhradit dobírkou při přebírání zásilky nebo on-line přes platební bránu GoPay, kde můžeš využít online platbu kartou i rychlé online platby většiny bank.

 

Dobírka

U společnosti PPL objednávku zaplatíš hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku.

U společnosti Zásilkovna objednávku zaplatíš přímo na výdejním místě, hotově nebo platební kartou. Upozorňujeme, že některá výdejní místa nepřijímají platební karty, sleduj tedy informace uvedené u tebou zvoleného výdejního místa.

Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.

 

Online platby kartou přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Platba kartou online

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíš mít pro toto kartu aktivovanou - informuj se ve své bance.

Údaje ze tvé platební karty předáváš přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o tvé platební kartě.

Jak postupovat při platbě kartou?

V objednávkovém formuláři vyber způsob platby platební kartou. Po odeslání objednávky budeš přesměrován do platební brány, kde budeš vyzván k zadání údajů o své kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku tvoji karty

Tyto údaje zadáváš přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití tvoji platební karty subjektem, od kterého si zboží kupuješ, a volnému přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu tvojí kartou, může to být z následujících důvodů:

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na své kartě nemáš dostatek finančních prostředků.
  • Vyčerpal jsi limit pro internetové transakce.
  • Tvoji kartu nelze použít pro platbu na internetu - obrať se na svou banku a nech si tento typ transakcí povolit.