Doprava a platba
Doprava
O přijetí tvé objednávky tě budeme informovat e-mailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro tebe zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání tě o expedici zboží budeme informovat e-mailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžeš očekávat doručení balíku během 2-5 pracovních dnů.
Ceny a způsoby doručení
Svoji objednávku si můžeš nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžeš zvolit osobní odběr na partnerském odběrném místě v síti Zásilkovna nebo přepravní službu PPL.
Dopravu a vrácení mají členové našeho klubu celio+ zdarma, pro ostatní je služba zpoplatněna. Zaregistrovat se můžeš během několika minut pohodlně tady. Doručení na naše prodejny máš vždy zdarma.
Osobní odběr v síti Zásilkovna
Objednávku si můžeš nechat doručit na více než 9000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.
- Doručení na výdejní místo proběhne do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Objednávku můžeš sledovat online.
- Po doručení objednávky na odběrné místo budeš informován SMS a e-mailem, od této chvíle máš 7 dní na vyzvednutí.
- Objednávku můžeš vyzvednout díky heslu obsaženém v informační SMS a e-mailu.
- Cena služby Zásilkovna je 89 Kč (pro registrované zákazníky je doprava zdarma).
Expresní dopravní služba a výdejní místa PPL
- Doručení na výdejní místo proběhne do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Balík na adresu ti PPL doručí do 3 pracovních dní od expedování zásilky.
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- Doručovatel tě bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s tebou domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jsi už neuhradil zboží on-line pomocí své platební karty)
- V případě dobírky můžeš uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou je jen pro dodání na území České republiky).
- Cestu zásilky lze sledovat na webové stránce dopravce, kde také najdeš seznam výdejních míst.
- Cena osobního odběru ve výdejních místech sítě PPL je 69 Kč, cena kurýrní služby PPL je 99 Kč (pro registrované zákazníky je doprava zdarma).
Osobní odběr na prodejně
- Objednávku je možné objednat na jednu z našich poboček.
- O doručení objednávky na odběrné místo budeš informován e-mailem.
- Objednávka bude na prodejně uložena po dobu 5 dní.
Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel.
Platba
Svoji objednávku můžeš uhradit dobírkou při přebírání zásilky nebo on-line přes platební bránu GoPay, kde můžeš využít online platbu kartou i rychlé online platby většiny bank.
Dobírka
U společnosti PPL objednávku zaplatíš hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku.
U společnosti Zásilkovna objednávku zaplatíš přímo na výdejním místě, hotově nebo platební kartou. Upozorňujeme, že některá výdejní místa nepřijímají platební karty, sleduj tedy informace uvedené u tebou zvoleného výdejního místa.
Dobírka je zpoplatněna částkou 19 Kč.
Online platby přes GoPay
Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.
- George - rychlá online platba pro klienty České spořitelny.
- MojePlatba - rychlá online platba pro klienty Komerční banky.
- ČSOB - rychlá online platba pro klienty ČSOB.
- Fio banka - rychlá online platba pro klienty Fio banky.
Průběh platby
Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje tvoje banka, protože platba probíhá přímo ve tvém internetovém bankovnictví.
Po přihlášení do svého internetového bankovnictví ti bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.
Platba kartou online
Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíš mít pro toto kartu aktivovanou - informuj se ve své bance.
Údaje ze tvé platební karty předáváš přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o tvé platební kartě.
Jak postupovat při platbě kartou?
V objednávkovém formuláři vyber způsob platby platební kartou. Po odeslání objednávky budeš přesměrován do platební brány, kde budeš vyzván k zadání údajů o své kartě:
- číslo platební karty
- datum ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku tvoji karty
Tyto údaje zadáváš přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití tvoji platební karty subjektem, od kterého si zboží kupuješ, a volnému přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
Jak postupovat v případě problémů?
Pokud nám banka nepotvrdí platbu tvojí kartou, může to být z následujících důvodů:
- Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
- Na své kartě nemáš dostatek finančních prostředků.
- Vyčerpal jsi limit pro internetové transakce.
- Tvoji kartu nelze použít pro platbu na internetu - obrať se na svou banku a nech si tento typ transakcí povolit.